www.dearmom.gr

Αρχική/FITNESS/News & Trends/Γιατί να ξεκινήσεις να κάνεις βαθιά καθίσματα

Γιατί να ξεκινήσεις να κάνεις βαθιά καθίσματα

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Γιατί να ξεκινήσεις να κάνεις βαθιά καθίσματα

από την Ιωάννα Μίχαλου

Οι καλογυμνασμένοι γλουτοί και τα σφιχτά κορμιά είναι όνειρο κάθε γυναίκας. Η εγκυμοσύνη, τα παιδιά, ο ελλιπής χρόνος και οι υποχρεώσεις μας απομακρύνουν όλο και περισσότερο από αυτό το όνειρο και μας κάνουν να εγκαταλείπουμε κάθε προσπάθεια για να το πλησιάσουμε. Πριν αφήσουμε εντελώς το πλάνο της άσκησης και κοιτάμε μόνο με κυάλια ένα ωραίο σώμα, ας σκεφτούμε πόσο εύκολο είναι να κάνουμε μερικά βαθιά καθίσματα για να κάνουμε καλό στο κορμί μας.

Είναι πολύ απλά, είναι αποτελεσματικά, είναι εύκολα, μπορούν να γίνουν παντού. Πόσα περισσότερα προνόμια μπορεί να βρει κανείς σε μια άσκηση που μάλιστα στοχεύει στο να βελτιώσει την εικόνα ενός από τα πιο σημαντικά σημεία στο γυναικείο σώμα. Αν δεν προλαβαίνεις να πας για τρέξιμο, βαριέσαι το γυμναστήριο, δεν έχεις χρόνο για μετακινήσεις και νιώθεις πως δε θα δεις αποτέλεσμα όσο και να ιδρώσεις, τότε δεν έχεις ακόμα εντάξει τα βαθιά καθίσματα ή αλλιώς squat στην καθημερινότητά σου. Με πόδια παράλληλα και με γόνατα που στέκονται ακριβώς πάνω από τα δάχτυλα των ποδιών, κάνουμε βαθύ κάθισμα με ίσια πλάτη και με προσοχή να μην περάσουν τα γόνατα πιο έξω από τη νοητή ευθεία με τα πέλματα. Το βάρος είναι πίσω και το βάθος του καθίσματος ποικίλει ανάλογα με τις δυνατότητές μας. Ξεκινάμε με πιο μικρά και συνεχίζουμε με βαθύτερα, κάνοντας επαναλήψεις που στην αρχή μπορεί να είναι 20, αργότερα όμως μπορεί να φτάσουν και στις 100! Όλα αυτά μπορούν να γίνουν όσο περιμένεις να δράσει η βαφή στα μαλλιά σου, όταν έχεις το μωρό σου στην αγκαλιά(αυτό είναι μια εξελιγμένη άσκηση γιατί προσθέτει κιλά!), όσο ακούς την ιστορίας της φίλης σου σε ανοιχτή ακρόαση, όσο παρακολουθείς το ντοκιμαντέρ για τη βρεφική περιποίηση. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να αποκτήσεις με τον καιρό καλογυμνασμένους γλουτούς, χωρίς να χρειάζεται να φύγεις από το σπίτι σου και χωρίς καμία δικαιολογία για το χρόνο. Αν μπορείς να το συνδυάσεις και με άλλες ασκήσεις για να μπορέσεις να έχεις τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα στο σώμα σου.


Φωτογραφία: Shutterstock

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Σχετικά άρθρα
Dear Mom,
Η άποψη σου και η εμπειρία σου είναι πολύ σημαντική για όλες μας.
Μοιράσου τη μαζί μας!