www.dearmom.gr

Αρχική/ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ/Διατροφή & άσκηση/Αναψυκτικά και εγκυμοσύνη

Αναψυκτικά και εγκυμοσύνη

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Αναψυκτικά και εγκυμοσύνη

από την Άρτεμις Καράγιαννη

με τη συνεργασία της κλινικής διαιτολόγου-διατροφολόγου, MSc, Μαριέττας Μαρκούση

Πολλές γυναίκες αγαπάνε τα αναψυκτικά και δεν μπορούν να σκεφτούν ούτε μια ημέρα από τη ζωή τους χωρίς αυτά. Γνωρίζεις φυσικά ότι τα ανθρακούχα ποτά δεν είναι η καλύτερη λύση για να ξεδιψάσεις, είτε είσαι έγκυος, είτε όχι. Υπάρχουν έγκυες που δηλώνουν ότι ένα ποτήρι από το αγαπημένο τους αναψυκτικό τους ανακουφίζει από τις αναπόφευκτες καούρες που βιώνουν καθημερινά, όμως η λύση που προσφέρει το ανθρακικό είναι παροδική. Είναι καλό να μειώσεις την κατανάλωση τους στο λιγότερο δυνατό, αφού ουσιαστικά δεν προσφέρουν τίποτα στον οργανισμό. Αντιθέτως έχουν πολύ περισσότερη ζάχαρη από όση χρειάζεσαι, αρκετή ποσότητα καφεΐνης και άλλων άχρηστων ουσιών. Επίσης επιβαρύνουν την ήδη έντονη συχνουρία σου, με αποτέλεσμα να χάνεις πολύ γρήγορα πολλά από τα ιχνοστοιχεία που έχεις λάβει από άλλες τροφές. Αν παράλληλα υποφέρεις από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, το αναψυκτικό θα σε ανακουφίσει πρόσκαιρα, όμως δε θα βελτιώσει σε καμία περίπτωση το πρόβλημά σου. Προτίμησε κάτι άλλο, πραγματικά δροσιστικό και πιο ευεργετικό για τον οργανισμό σου, όπως ροφήματα με λίγες θερμίδες πλούσια όμως σε θρεπτικά συστατικά (πχ. τσάι με γεύσεις). Και η πιο καλή λύση για αυτές τις απαιτήσεις είναι σίγουρα το νεράκι.

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Σχετικά άρθρα
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.