www.dearmom.gr

Αρχική/ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ/Διατροφή & άσκηση/Το μυστικό για να έχεις τον έλεγχο του βάρους σου στην εγκυμοσύνη

Το μυστικό για να έχεις τον έλεγχο του βάρους σου στην εγκυμοσύνη

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Το μυστικό για να έχεις τον έλεγχο του βάρους σου στην εγκυμοσύνη

από την Κατερίνα Αλεξογιάννη

Η έναρξη της εγκυμοσύνης σου σημαίνει και την έναρξη διαφόρων- απαραίτητων- αλλαγών στο σώμα που για τις περισσότερες γυναίκες σηματοδοτεί και την υιοθέτηση ενός μόνιμου άγχους για τα κιλά τους. Η αλήθεια είναι ότι οι αλλαγές με τα πολλά κιλά δεν είναι το ίδιο. Το ότι το σώμα αλλάζει δε σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει και μεγάλη αύξηση βάρους και αυτό είναι κάτι που το ζητούν πλέον και οι γυναικολόγοι. Μια νέα έρευνα που έγινε στο Iowa State University αποδεικνύει ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να πετύχουμε έλεγχο του βάρους μας και να μην παχύνουμε παραπάνω από ότι πρέπει. 

Η έρευνα βασίστηκε σε μελέτες με τη βοήθεια 50 εγκύων γυναικών και έφτασε στο συμπέρασμα ότι ο καλύτερος τρόπος για να έχει μια μέλλουσα μαμά έλεγχο του βάρους της είναι να είναι συνεχώς σε κίνηση, παρά να κάνει καθιστική ζωή σε συνδυασμό με λίγη άσκηση. Όπως έδειξαν οι μελέτες, οι γυναίκες που περνούσαν όλη τη μέρα σε ένα γραφείο ή στον καναπέ και έκαναν 30λεπτη άσκηση, έπαιρναν περισσότερο βάρος από τις γυναίκες που δε φοβόντουσαν-και φυσικά τους επιτρεπόταν από το γιατρό τους- να είναι σε συνεχή κίνηση. Φυσικά, αυτό δεν αναιρεί ότι η 30λεπτη άσκηση, π.χ. περπάτημα, είναι καλή επιλογή και συνιστάται από τους γιατρούς, απλά η έρευνα διαπιστώνει πως όταν συνδυάζεται με καθημερινή κίνηση, έχει σαφώς καλύτερα αποτελέσματα για τη γυναίκα και καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους. 

Αν, λοιπόν, έχεις το ΟΚ από το γιατρό σου, μη διστάσεις να περπατήσεις στη γειτονιά, να μαγειρέψεις, να πας για ψώνια και να κινηθείς μέσα στο σπίτι και έξω από αυτό και να δώσεις στον εαυτό σου την ευκαιρία να είναι σε εγρήγορση, χωρίς να κινδυνεύεις να πάρεις πολλά παραπάνω κιλά από αυτά που «επιτρέπονται». Για να γίνει βέβαια αυτό δε φτάνει μόνο η άσκηση και η καθημερινή κίνηση, πρέπει να έχεις και έλεγχο των τροφών που καταναλώνεις και να μην πέφτεις στην παγίδα ότι τρως για δύο...

Φωτογραφία: Shutterstock

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Σχετικά άρθρα
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.