www.dearmom.gr

Αρχική/ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ/Διατροφή & άσκηση/Οι απαραίτητες στην εγκυμοσύνη φυτικές ίνες

Οι απαραίτητες στην εγκυμοσύνη φυτικές ίνες

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Οι απαραίτητες στην εγκυμοσύνη φυτικές ίνες

Από την Παιδοδιαιτολόγο BSc, MSc, RD, Ελένη Κουή

Οι έγκυες γυναίκες εμφανίζουν πρόβλημα δυσκοιλιότητας συνήθως κατά το τέλος της εγκυμοσύνης λόγω μειωμένης κινητικότητας του εντέρου, μειωμένης σωματικής δραστηριότητας και πίεσης στο έντερο από την εγκύμονα μήτρα.

Οι καταστάσεις αυτές μπορεί να αντιμετωπιστούν με αυξημένη κατανάλωση φυτικών ινών στην διατροφή της εγκύου παράλληλα με αύξηση της λήψης υγρών.

Φυτικές ίνες λαμβάνουμε από τα όσπρια, φρούτα, λαχανικά καθώς και από ψωμί και δημητριακά ολικής άλεσης. Παρακάτω βλέπετε μια λίστα με τις πλουσιότερες τροφές σε φυτικές ίνες:

Όσπρια

Λαχανάκια Βρυξελλών

Λάχανο

Ρεβύθια

Κρεμμύδια

Αρακά

Καλαμπόκι

Μπανάνα

Μούρα

Σταφίδες

Δαμάσκηνα

Σύκα

Ξηρά φρούτα –γενικά

Χουρμάδες

Φωτογραφία: Shutterstock.com

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Σχετικά άρθρα
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.