www.dearmom.gr

Αρχική/ΔΙΑΤΡΟΦΗ/Νέα & Έρευνες /Χρειάζεσαι ενέργεια; Πώς να τη βρεις μέσα από τη διατροφή σου!

Χρειάζεσαι ενέργεια; Πώς να τη βρεις μέσα από τη διατροφή σου!

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Χρειάζεσαι ενέργεια; Πώς να τη βρεις μέσα από τη διατροφή σου!

από την Ιωάννα Μίχαλου

Οι νέες μητέρες κουράζονται, είναι άυπνες και νιώθουν καθημερινά τα αποθέματα της ενέργειάς τους να χάνονται. Αν είσαι και εσύ μία από αυτές τις μανούλες και θέλεις να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου, τότε το πιο σίγουρο, ασφαλές και εύκολο μέσο είναι η διατροφή σου. Ας δούμε μερικές τροφές που χαρίζουν ενέργεια, χωρίς να μας γεμίζουν με άχρηστες θερμίδες και ανούσια λιπαρά:

Αβγό
Δεν είναι τυχαίο που το αβγό είναι κομμάτι της διατροφής των μικρών παιδιών και των αθλητών. Οι θερμίδες που προσδίδει δεν είναι πολλές, είναι όμως τόσο θρεπτικό και πλούσιο σε απαραίτητα στοιχεία και πρωτεΐνες. Αν δε θέλεις νακαταναλώσεις τον κρόκο, φτιάξε μια ομελέτα με ασπράδια αβγών και ένταξέ την στην καθημερινότητα σου ως πρωινό η ακόμα και βραδινό. 

Ξηροί καρποί
Μπορεί οι θερμίδες τους να σε προβληματίζουν, όμως είναι μια από τις πιο θρεπτικές και ουσιαστικές τροφές. Περιέχουν καλά λιπαρά, σίδηρο, ασβέστιο και πολλά άλλα χρήσιμα για τον οργανισμό μας θρεπτικά συστατικά. Προτίμησε τους ανάλατους, για λιγότερη επιβάρυνση και λιγότερες θερμίδες και έχε πάντα μαζί σου ένα σακουλάκι με μερικούς από τους αγαπημένους σου ξηρούς καρπούς για να λαμβάνεις καλή ενέργεια στο λεπτό!

Όσπρια
Είναι γνωστό πως όταν στο σπίτι μεγαλώνει ένα παιδί, τα όσπρια συνήθως δεν είναι η πρώτη επιλογή στο εβδομαδιαίο διατροφολόγιο. Αυτό δε θα έπρεπε να συμβαίνει, γιατί πέρα από το γεγονός ότι αποτελούν μια πολύ καλή επιλογή για τα παιδιά μας, είναι και μια καταπληκτική θρεπτική λύση και για εμάς. Τα όσπρια δεν παχαίνουν αν μαγειρευτούν και συνοδευτούν σωστά και είναι πλούσια σε συστατικά που μας χαρίζουν ενέργεια, ενώ είναι εξαιρετικά ωφέλιμα για την υγεία. 

Ελαιόλαδο
Σπίτι στην Ελλάδα χωρίς ελαιόλαδο δεν γίνεται! Το ωμό λάδι δίνει ενέργεια από άποψη θερμίδων, δίνει όμως τη σωστή τροφή στον οργανισμό μας για να είναι υγιής και δυνατός. Προτίμησε το στις σαλάτες και αντικατάστησε κάθε άλλη μαγειρική ύλη με αυτό και θα δεις πόσο καλό θα σου κάνει. Μπορεί να είναι ακριβότερο από τα υπόλοιπα, είναι όμως υπερπολύτιμο για όλη την οικογένεια. 

Κρέας
«Αν δε φας κρέας, δε σε πιάνει τίποτα!» λένε οι γιαγιάδες και έχουν λόγο που το λένε. Το κρέας είναι απαραίτητο σε μια διατροφή που στοχεύει να θωρακίσει έναν οργανισμό με ενέργεια. Η σωστή του κατανομή στην εβδομάδα και ο ιδανικός του συνδυασμός με σαλάτα και λαχανικά, δίνει στο πιάτο μας ενα χαρακτήρα ωφέλιμο για την υγεία και την ευεξία μας. 

Μέλι
Επειδή ούτε το γλυκό μπορεί να λείπει από μια προσπάθεια για ανάκτηση ενέργειας, πρέπει να βρούμε την καλύτερη μορφή του. Το μέλι είναι θρεπτικό και ανεκτίμητο και γι’ αυτό είναι η γλυκιά λύση για κάθε διατροφολόγιο. Μια ιδανική πρόταση για πρωινό, που θα κάνει την ημέρα σου ως μητέρα, σύζυγο και εργαζόμενη να περάσει με περισσότερη δύναμη και ενέργεια!

Φωτογραφία: Shutterstock

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Pin it! Share on Linkedin
Σχετικά άρθρα
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.